Renginiai

Pažintinis vizitas į Kaltanėnų ugdymo ir turizmo centrą, 2017 m.

Birželio 17-tąją grupė bendruomnės "Domus" narių lankėsi Kaltanėnų ugdymo ir turizmo centre, kurio charizmatiškasis vadovas Kęstutis Lisauskas jau praėjusiais metais paskatino mus jungti aktyvų poilsį su savo krašto pažinimu. Mažiausiai tris kartus sutikome Kęstučio vadovaujamas keliautojų grupes Pabradėje, o dabar išsiruošėme į viešnagę Kaltanėnuose. Buvome sužavėti šiltu priėmimu, pamatėme, kiek daug prasmingų darbų gali nuveikti žmonės, atkakliai siekiantys savo užsibrėžtų tikslų. Apžiūrėję puikiai tvarkomas ugdymo ir turizmo centro patalpas, aplankėme 1906 m. pastatytą neogotikinę Kaltanėnų bažnyčią, unikalią savo struktūra buvusio turgaus aikštę, skulptūrų parkelį, leidomės į 15 km žygį Žeimenos aukštupiu. Kelionės baidarėmis pabaigoje įplaukėme į Šventelės upelį ir to paties vardo ežerėlį, kuriame, pasak Kęstučio, galima pamatyti vieną iš Kaltanėnų simbolių - vandens augalą lobeliją. Na, o čia paaiškėjo, kad mūsų nuotykiai tik įpusėjo. Sėdame ant Kęstučio parūpintų dviračių ir senuoju Švenčionėlių -
Kaltanėnų keliu judame link XVIII a. technikos paminklo - Bruknynės vandens malūno, kur mūsų jau laukė Kęstučio bičiulis malūno savininkas! Tai kad galėjome pamatyti dvejų šimtmečių senumo techniką - buvo didžiulė staigmena!
Už viską, ką pamatėme ir patyrėme - nuoširdus AČIŪ Kęstučiui Lisauskui ir jo šauniam kolektyvui!

Kitos naujienos

Sukarinta vaikų stovykla 2017
Gėlių sodinimas Dubingėlės skvere
Lietuvos keliautojų sąjungos baidarių ralis "Baltoji Ančia 2017"